Waarom is mijn kaart geweigerd?

Mislukte kaartbetalingen

Debet- en creditcardbetalingen kunnen om verschillende redenen mislukken. Als er een foutmelding op uw scherm verschijnt nadat u heeft geprobeerd te betalen, of als we bevestigen dat uw betaling niet is gelukt, betekent dit dat er niets in rekening is gebracht.

Vanwege de voorschriften van het incassobureau voor bankkaarten mag Cyrusher.fr per bestelling of eenmalige bestelling niet hoger zijn dan 5.000 EUR, anders wordt uw betaling door het systeem geweigerd.

Als u meer dan 5000 EUR aan artikelen in één bestelling wilt kopen, zoals het kopen van 3 Cyrusher XF800-picks tegelijk, raden we u ten zeerste aan om de bestelling in 2 of zelfs meer bestellingen te verdelen. U kunt ook een andere betaalmethode gebruiken - neem contact op met ons voor een bankoverschrijving of gebruik Paypal.

De meest voorkomende reden voor een mislukte kaartbetaling is dat uw bank deze heeft geweigerd. Dit betekent dat ze een "Do Not Honor"-reactie hebben gestuurd naar Cyrusher Sports (CYRUSHER OUTDOORS SPORTING LIMITED), vanwege de transactie van een groot bedrag in het buitenland. Het is normaal dat ze een betaling stopzetten die ze als abnormaal hoog zouden kunnen beschouwen of voor een onbekende nieuwe ontvanger - voor het geval dat. De beste manier om dit op te lossen is om snel uw bank te bellen, hen te laten weten dat u deze betaling doet en dat Cyrusher Sports (CYRUSHER OUTDOORS SPORTING LIMITED). is een vertrouwde ontvanger. Zodra ze het hebben bevestigd, zou uw volgende poging succesvol moeten zijn.

Omdat we de 3D Secure creditcardbetaalmethode gebruiken om de veiligheid van uw creditcard en uw aankopen te garanderen. Dit betekent dat u een eenmalig wachtwoord ontvangt met het mobiele telefoonnummer van de geregistreerde bank en e-mails voor authenticatie.Voor meer informatie over 3D Secure-verificatiekwestie https: // en.wikipedia.org/wiki/3-D_Secure Als uw kaart is gemarkeerd als niet 3D Secure, of als u problemen ondervindt met mislukte 3D Secure-gegevens (Verified by Visa / Mastercard Secure, enz.), kunt u het beste contact opnemen met uw bank om te bevestigen of er een probleem is en om ervoor te zorgen dat uw kaart is 3D Secure Of het kan gebeuren als *** De klant de browser sluit wanneer dit nodig is om de 3D-authenticatie-informatie op de webpagina van de uitgevende bank in te voeren; of *** De klant heeft om verschillende redenen geen toegang tot de 3D-authenticatiepagina van de uitgevende bank, bijv.

Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u ons altijd een bankoverschrijving sturen (indien mogelijk), een andere kaart gebruiken of gewoon overstappen op Paypal.

Sommige antivirus- of firewallsoftware kan uw kaartbetaling beïnvloeden. Voeg met antivirussoftware Cyrusher Sports (CYRUSHER OUTDOORS SPORTING LIMITED) toe. op de lijst van "veilige handelaren". Zorg er ook voor dat eventuele antivirus- of firewallsoftware die u hebt geïnstalleerd pop-upvensters toestaat.

Uw bank kan uw kaartbetaling ook stopzetten als er niet genoeg geld op uw rekening staat of als u een limiet per transactie heeft. Ze kunnen uw betaling ook behandelen als een “contante opname.” Hoewel kaartlimieten per kaart en bank tot bank verschillen, kunnen de limieten per transactie in veel zuidelijke landen in Europa (met name Frankrijk) zo laag zijn als € 300-500. Andere banken kunnen pinbetalingen verwerken, wat betekent dat uw geldopnamelimiet van toepassing is. Neem voor meer informatie of om uw limieten aan te passen contact op met uw bank. Het kan even duren voordat de wijzigingen van kracht zijn, dus we raden aan om in de tussentijd te betalen via bankoverschrijving, Paypal of een kleinere overschrijving in te stellen.

Om u te beschermen tegen mogelijk frauduleuze activiteiten, kunnen we uw betaling ook weigeren. Dit is vaak te wijten aan het feit dat uw kaart is uitgegeven in een land dat we momenteel niet ondersteunen. Als dit het geval is, moet u een andere betaalmethode gebruiken: bankoverschrijving, een andere kaart of Paypal.

In de meeste gevallen mislukken kaartbetalingen om een ​​van de vier bovengenoemde redenen. Als je een meer algemene foutmelding ziet, kun je het beste een andere betaalmethode proberen, zoals Paypal of bankoverschrijving (indien mogelijk). Als je nog steeds betalingsproblemen hebt, neem dan contact met ons op voor meer advies, informatie en hulp.