Doorgaan naar inhoud
De laatste vijf voor XF650, grijp je kans
De laatste vijf voor XF650, grijp je kans

Betaling

Betalingsbeleid

Betaling

PayPal en Creditcard zijn onze voorkeursbetaalmethoden op www.cyrusher.co.uk. U kunt ook gebruik maken van alternatieve betaalmethoden - ofwel een bankoverschrijving of een gemakswinkel betaling. Als u een bankoverschrijving wilt gebruiken, neem dan contact met ons op via de klantenservice met uw order ID om onze bankinformatie te krijgen.

Betalingen kunnen worden geweigerd of aan u worden geretourneerd, naar eigen goeddunken van Cyrusher, om welke reden dan ook of helemaal geen reden. Als wij een voorbestelling van een Product accepteren, zullen uw rekening, creditcard of andere betalingsmechanismen na goedkeuring door Cyrusher in rekening worden gebracht, ongeacht wanneer uw aankoop naar verwachting zal worden verzonden.

Als een credit card chargeback van enig bedrag wordt afgegeven op een bestelling, zal de Beperkte Garantie voor die bestelling worden gepauzeerd totdat de chargeback is opgelost.

Belasting

Alle toepasselijke belastingen (inclusief omzetbelasting) zullen worden geïnd op alle bestellingen waar dergelijke belastingen verplicht zijn te worden geïnd.

Financiering

Voor gekwalificeerde kopers kunnen e-bikes gefinancierd worden via Cyrusher's partners voor consumentenfinanciering. De noodzakelijke kwalificaties voor de financiering van een aankoop van een e-bike, en uw rechten en plichten in verband met een dergelijke aankoop, worden uitsluitend bepaald door de partner voor consumentenfinanciering. Het is uw verantwoordelijkheid om alle voorwaarden met betrekking tot de financiering van een aankoop van een e-bike te lezen en te begrijpen, en u erkent hierbij dat Cyrusher op geen enkele wijze verantwoordelijk is voor een dergelijke financiering.

Terugbetaling

Als u wordt goedgekeurd voor een terugbetaling, zal een credit automatisch worden toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen 2-15 dagen.

Bestellingen gemarkeerd als fraude

Als uw bestelling door ons systeem wordt gemarkeerd als een hoog risico op fraude, behouden wij ons het recht voor om te weigeren uw bestelling uit te voeren en terug te betalen. Als u van mening bent dat een terugbetaling per ongeluk is gedaan, stuur ons dan een e-mail op de klantenondersteuning.